11 oktober 2010.

Det börjar ta sig..

Ny vit tapet på två väggar. (Den mönstrade tapeten har inte kommit ännu)

Decorer på den korta väggen. Vad tycks?


9 oktober 2010.

Hej bloggen! Nu har jag hittat ut till Bergö skärgård! Sitter för tillfället framför brasan och njuter av en kopp kaffe, härligt. Det var bra att jag åkte med hit, här är så lungt och fridfullt. Kanske jag får något skolarbete gjort medans jag är här också?


5 oktober 2010.

Detta inlägg skrivs tack vare Rebecca, haha. Tyvärr har jag ingen egen vilja och ork att blogga just nu. Batteriet till min kamera har laddat ur och det gör inte bloggningen effektivare, snarare tvärtom.

Hur som helst, idag har jag varit på jobbet. Har upplevt ännu en härlig dag med alla underbara barn. Resten av dagen har jag ägnat åt serier, besök av pappa, tapetsering, telefonsamtal med Rebecca och Sarah samt skolarbeten.


Min fina vän Rebecca :)


2 oktober 2010.

Hej bloggen! Det blev en liten sovmorgon idag och det behövdes verkligen! Jag känner mig passligt utvilad nu. Om mindre än fyra timmar springer vårt fotbollslag på vår hemmaplan och sparkar igång säsongens sista match mot ROPS, Rovaniemi. Och om ca två timmar skall vi samlas och börja tagga till. Med andra ord så betyder det att jag måste börja slänga i mig nåt käk nu så jag orkar springa i 90 minuter!

Önska oss lycka till! Idag är det vinst som gäller!


Hittade bilder från när Tindra var bebis..








Människans bästa vän.


Jag älskar denna bild. Jamie och Tindra är så otroligt fina!


1 oktober 2010.

Idag är början på en ny månad, oktober. Jösses vad tiden går fort, sommaren bara flög förbi. Nu är hösten här och vintern kommer snart. Men nog om årstider nu! Andra tenten för denna vecka är nu över och jag är hemma hos mina föräldrar och mina gosiga hundar. Skönt med fredag! Jag känner att jag behöver ta igen mig efter denna hektiska vecka, en vecka med låååååånga skoldagar och tent på tent.

Imorgon är det dags för säsongens sista match och bastukväll med laget. Något som jag verkligen ser fram emot!

Ha en skön fredagskväll alla! Puss.


Jag bjuder på ett foto från studenten, Jamie och jag.


RSS 2.0