24 december 2010.

GOD JUL bloggen och mina kära läsare! Jag hoppas att er jul har varit lika underbar som min och att ni har fått fina presenter!

Min jul firades hos mormor och morfar med släkten. Vi åt gravad lax, köttbullar, hjortstek, två olika skinkor, potatis, lutfisk, leverlåda och en hel del annat. Dessutom hade mormor gjort cheesecake till efterrätt! Så nu kommer jag nog att vara mätt i flera dagar! Efter maten kom tomten och delade ut julklappar. Jag har fått massor med fina presenter, bl.a. en systemkamera, en mysig fleecedräkt, en ljuskrona, hårprodukter, pengar, presentkort och godis.

Nu blir det mys med mamma, pappa, hundarna och ett vinglas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0